Vores døgnbemandede alamcentral går i aktion når temperaturen bevæger sig uden for det fastlagte temperaturinterval.

AK-Centralen behandler indkomne alarmer sagligt og professionelt ud fra gældende aftale med kunden.

Vurdering af situationen
Når et alarmsignal bliver registreret i vores system vil vores uddannede operatør-team vurdere, hvordan situationen skal behandles.
Således holdes serviceomkostningerne på kundernes møbler og anlæg på et absolut minimum.

Problemløsning
Operatøren har tillige mulighed for, at bede kundens personale om at udføre nogle afhjælpende handlinger og eventuelt herved undgå dyre servicetilkald.

Evaluering
Vores avancerede IT-systemer giver mulighed for at kunden kan få dokumenteret alle indkomne alarmsignaler og vores reaktion på dem. – Hermed kan der leveres et omfattende statistisk materiale, således at kunden får mulighed for at kunne optimere ydeevne, serviceomkostninger og investeringer.

 

alarmhaandtering

Vi afhjælper mange småfejl, inden de vokser og bliver store og ofte kostbare problemer.

Kontakt AK-Centralen og hør hvordan vi kan hjælpe med etablering af overvågning og alarmhåndtering af jeres butik eller butikskæde.

Kontakt AK-Centralen

2017

I alt

0
alarmer

Heraf kun

0
servicekald (3,9%)

Vi afhjalp

0
alarmer uden servicekald!

AK-CENTRALEN HANDLER OM MENNESKER