AK-Centralen har optimeret, overvåget og kvalitetssikret danske supermarkeder og varehuse siden 1996.
AK-Centralen benytter sig af avancerede og egenudvik!ede programmer, der optager kundedata fra 95% af alle regulatorer og gateways installeret i dansk dagligvarehandel.
AK-Centralen dækker butikkerne 24/7 med over 20 specialuddannede operatører. AK-Centralen betjener over 2000 nordiske abonnenter.
AK-Centralen leverer fleksible løsninger,
som er tilpasset den enkelte detailkædes behov.
Forbedringer og mål opnås gennem følgende værdier, ydelser og værktøjer.
Helt overordnet kan samarbejdet med AK-Centralen beskrives som en sourcing model, hvor AK-Centralen på vegne af kunden og på kundens udstyr gennemfører kundens politikker og mål.
Værdier
- Help Desk
- Menneske til menneske
- Intelligent styring
- Samarbejdspartner
- Proaktiv
- Lønsom for kunden
- Gennemsigtighed
- Overblik
- Fokus på kerneprocesser
Ydelser
- Kvalitetssikring
- Spare serviceomkostninger
- Spare energiomkostninger
- Forbedre CO2 emission
- Eliminere varetab
Værktøjer
- FAT-test
- Alarmbehandling
- Analyse
- Temaydelser
- Særaftaler
- Teknisk analyse
- Statistikker